livet är livet

Just nu är jag hos Elin uppe i Sundsvall. Har inte träffat henne ordentligt på flera månader, så det är riktigt skönt att bara sitta och ... ja, göra ingenting med henne. Förmodligen en av de få jag verkligen kan sitta och inte göra ett skit med i flera timmar utan att bli rastlös som en idiot. Dock har jag seriösa problem med Sundsvall. Och Norrland. Det är fortfarande snö här uppe. Som fan. Jag blir helt galen. Kallt är det också. MEN Elin är ju här. Dock tycker jag vi seriöst borde ha varit nere hos mig, där det varit sol och fint väder ett bra tag nu.

Det är helt öde här uppe, jag svär på Gud, och jag fattar inte seriöst hur man kan vilja leva såhär långt norrut. DET ÄR HELT.. GALET! Jag vill hem till Västerås. Men ta Elin med mig. Men fort.f.. Västerås. Haha. Idag har dessutom inte varit sådan bra dag, först satt jag och lodade ensam då Elin var i skolan. Sen var det väl kul då Elin kom hem och vi fixade oss..... sen fick Liverpool för sig att förstöra min dag genom att förlora med 1-3 mot Chelsea. Peder förstörde mitt liv, genom att vara asdryg. Annars satt vi vid ett ganska skönt gubbgäng, där de flesta var gamla Liverpool fans! Härligt!
Roligaste var dock att jag och Elin bokade bort på O'learys för vi trodde att det skulle vara fett med folk. Det var det inte. AHAH asmobbade vi var. Åt dock godaste mackan för 99 kronor där. SO worth it.

Sen försökte vi få fina bilder. Fungerade inte speciellt mkt. Vi stod tillochmed och trängdes uppe på hennes toalock för att få fint ljus! Hjälpte det? NEJ! Hahaha serri. Aja, vi får försöka senare. Det där var bara fail.

Hahaha, jag längtar så jävla mycket tills jag och Matilda drar iväg till London för bartenderutbildning. Fyfan vad skoj det ska bli, vi har t.o.m. kollat hur mkt det kostar. Det känns verkligen som om vi kommer lyckas med det, komma bort härifrån. Fan vad härligt. Det kommer bli så jävla bra, Tilly m'dear. Och  snart är det McFly också. FYFAN VAD BRA!!! Studenten kommer nog bli underbar. Det är vad jag tror. Jag älskar min klass, det är helt fantastiskt hur bra jag oftast trivs i den och det kommer bli sorgligt att säga hejdå. Men vi kommer iallafall ha så jävla kul fram tills avskedet, lita på det.

En konstig sak med att vara borta. Jag längtar hem. Jag brukar inte göra det så mycket, trodde speciellt inte jag skulle göra det nu. Med Elin. Men hon är ju det enda bra här uppe. Jag saknar Matilda, och Julia. Jättemycket. Fan att inte Elin åkte ner ti V-ås istället. MEN hon flyttar ju till STHLM till höst. :)<3

Allt kommer bli bra. Framtiden känns så jävla ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0