alla trodde jag skulle förlora mig

Jag kom hem från Tjockis för ett tag sedan, och det var som vanligt trevligt där. Vi såg på några värdelösa filmer, som vanligt, men det är liksom en del av charmen av att vara där! Man ser ju ändå inte speciellt mycket på filmerna, haha. Jag var kvar ända till typ halv 3, då åkte jag hemåt. Tog en tur förbi Hamre också, där jag lämnade av William. Vi såg typ 4-5 rådjur påvägen! Dem är så söta! William tyckte nog inte dem var lika söta, för han hetstutade på dem. Aaw, stackars bambis.

Jag borde egentligen sova, ska upp relativt tidigt imorrn... sov ju ända till 15.55 eller något idag... inte speciellt bra, men fan vad sköööönt. Så jävla skönt med körkort också, även fast jag trodde det skulle vara roligare? weird, huh?

BTW! Vuxenpoäng till mig som körde en drive thru själv idag. Köpte mat på Bk, all byyyyyyyyy myself! Den ni. Ja, jag är lite stolt  över att ha kört drive thru själv.

Förresten har jag och Matilda bestämt oss för att göra egna McFly hoodies till giget i Sherwood. Dem kommer nog bli asfina! Matilda gjorde ett litet sample, men min blogg hatar mig atm så kan inte ladda upp bilderna... gör det imorgon, för nu ska jag sova innan pappa vaknar och ger mig stinky eye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0