bantning på allvar.

seriöst, nu är jag trött på det här. jag är trött på att mer se ut som Bridget Jones och Woopi Goldberg, då jag vill se ut som Olsen Twins eller Rachel Bilson.  Nu jävlar är det riktig nyttig mat som gäller!
Ingen godis, what so ever.
Ingen choklad.
Ingen läsk (bara diet).
Inga kakor
Så lite ris/pasta/potatis som möjligt.


Sallad for life. Så får det vara. Och jag hoppas snön snart försvinner, så man kan gå ut och springa. Jag saknar att springa, att känna hur benen jobbar för att ta en framåt och man är fri att springa vart som helst...

Och jag vet att folk inte gillar då man bantar, men snälla. Det här är något jag vill, jag tror skarpt på att livet blir bättre om man blir smal och vacker. Så alla som känner mig.. ge mig en liten smäll om jag försöker äta något onyttigt. Så hjälper ni bäst. Tadaa!


NO THANKS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0