chokladmoussé som liknar ... avföring.

Jag har varit ett ass på att vara dålig och uppdatera. I fredags var det krogen dax! Var lite beredd på att man skulle ha otur, men dagen var inte så hemsk. Den började bra med att Jonas var sjuk, sen gick det neråt för att Deborah var ännu drygare än vanligt på musiklektionen. Alla hatade varandra typ. Aaaskul. Sen hittade jag och Julia inget till mig på stan, så det sög ju. Såg ut som en fet kossa i ALLT. Kul? NEJ.

Det blev bättre sen iallafall, då alla kom och så... en liten incident inträffade dock, borde inte skriva det här. Men ja.. all hearts to you baby.
Sen när vi skulle iväg till bussen, fick vi en otrevlig överraskning. Alltså, vi hade missat bussen. MEN! Lella, alias den räddande ängeln, var urgullig och kom och hämtade oss. Så himla snällt gjort! Jag & Julia drog direkt till Konrad, vilket var en jävla tur ... för då kom vi in VIP! Träffade nämligen Sofie och Amanda (som har urfint rosa hår!), och vi kom in VIP med dem. Så gjorde bara av med 20 kr på krogen, och det var garderoben. GÖTT! Albin bjöd på världens godaste drink också... borde frågat vad den hette, var så jävla gott.

Sen efter krogen var det fyllemat ofc... McDonalds eller Subway? Det vart Subway, och där.. träffade vi Alen. Han studdsade fram och var så glad så, fast jag surade lite först över att han inte kommit till Konrad som han sa i torsdags. Haha, jag som är haggan eller?! Aja, var trevligt att träffa honom ändå.

I LÖRDAGS! ... alla singlars hatdag. Alla hjärtans dag.. wop wop... spenderade den med att sitta i sekk på damernas match, dem förlorade.. :( fyfan, vad plågsamt att se. Vissa kämpar ju inte ens! Dem törs inte ens hålla i bollen! GAH! Fick en att fundera på en comeback, men njae.. blir väl inte så... Sen hängde jag med Julia, det var askul. VI såg melodifestivalen, MÅNS KOM VIDARE!!! , och Julia var upprörd över trummisens penis i HEAT. AHAHHA! Fan vad kul det var.
"DET ÄR SNOPPAR ÖVERALLT!!!"
No more words.

Nu ska jag iväg och övningsköra.. heja mig . Akta er, Västerås!


äntligen över. 1 år tills nästa. blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0