den tar slut kyss för kyss

Jag vaknade i princip nyss. Jag brukar inte gilla att sova till 4, men idag var det så jävla skönt att bara vägra gå upp och ligga kvar och vara ynklig under det varma täcket. Man får tycka synd om sig själv då man ligger i ett mörkt rum och inte gått upp, så är det bara. Jag hade dessutom varit uppe till klockan 6 igår, så jag förtjänade att sova så länge. Min frukost blev lite halvdan eftersom min brödrost bestämt sig för att ge upp! Iallafall till hälften! Jag var tvungen att stå och trycka ner knappen för att bröden skulle stanna ner, och efter ett tag började jag fundera över varför det luktade bränt men bröden hade inte fått färg...
Då visade sig det att brödrösten bara fungerade på den bortre sidan, så på ena sidan var mina bröd brända och på den andra helt vita. Woho för det. Inte. Aja, det gick ner iallafall.

Idag har jag faktiskt knappt några planer för vad jag ska göra. Tror dock att jag ska gå ut och jogga, då jag fan inte orkar bry mig om att det är snö ute. Kan springa på vägar, för känner hur hela kroppen bara längtar efter att få gå ut och springa. Fast innan ska jag städa hela huset, ha fått in det som en vana nu. Så känner mig superstressad över att jag inte gjort det än. Kul huh?
Sen får jag väl höra mig om vad som händer ikväll, vet inte om jag och Emma ska träna. Det är ju det här värdelösa passet igår, så det räcker nog med att jag går ut och springer och göra situps/rygglyft/armhävningar och sånt hemma. Ska nog sms'a Julia och se vad hon ska sysselsätta sig med ikväll.

NU ska jag iväg och städa...


Kommentarer
Postat av: Anonym

elli. vi har lov. vi ska inte gå på det där värdelösa passet då vi har lov. skam.

2009-02-23 @ 17:50:00
Postat av: matilda

Haha, ja du får gärna följa med till romme med mig och min mamma när vi ska åka (y). För hon är nog inte världens roligaste att åka med, haha!

2009-02-23 @ 18:07:57
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0