dina ord i natten, är det enda som når in.

Har ni kommit till den punkten i era liv då ni förstår att det inte alls är fel på alla andra, att det inte är dem som är idioter och puckade jävla assholes? Jag har kommit dit, och insett att jag måste faktiskt ändra på mig. Jag kan inte fortsätta såhär, med att vara rädd för vad folk skulle tycka om mig ifall jag bara var mig själv. För seriöst, om dem inte tycker om mig som jag är så behöver jag dem ändå inte i mitt liv.

Men nej, ni ska veta att jag kommer jobba med mig själv nu. Det kan ändå inte bli jobbigare än vad det redan är, och jag måste fixa upp mitt liv. Really. Tack min nattpsykolog.

Jag ska också fixa mitt hår, jag vill fan ha det vitare. Vitt vitt vitt, är fin fin fint. 4'e gången gillt som jag prövar då.

Nu ska jag iallafall iväg och träna med Julia. Pepp pepp :) om ni vill hitta på något ikväll, hör av er!

nu blir det på mina villkor. fuck y'all.

Kommentarer
Postat av: S.

Hellu girl. Om ni vill kan du promenera över till moi ikväll.



(skins är temat)

2009-02-25 @ 10:27:39
URL: http://waukesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0