do you feel like a man, when you push her around?

Jag blir så ledsen av att höra allt det här om Rihanna och Chris Brown... de var ju så himla söta ihop. Jag som var småkär i Chris dessutom! Hade ingen aning om att han var sån där. Vem hade kunnat tro att han skulle slå henne? VEM? Jag har följt deras berättelse i perezhilton.com, och det gör mig bara ledsen. De var verkligen typ sötaste ever...

Men fuck you Chris Brown, man ska fan inte slå kvinnor! Så jävla fel! Kom igen Rihanna, don't let it get to you. <3


så vacker. <3

Kommentarer
Postat av: TildaD

Hon är väldigt fin, men ska jag säga en ärlig sak?

jag tycker så här, chris gjorde ett STORT misstag, men jag Support him igenom allt and im not giving up on him now, han behöver sina fans i dena tiden och jag finns där, jag sörger för Rihanna & chris brown. och jag hoppas verkligen inte att Chris hamnar fängelse För han är en underbar person och gjorde ett Stort fel men vi alla gör dom?

so jag är helt på hans sida men på Rihannas med,

Men vi ALLA borde lämmna oss ute det ä deras problem och det hjälper inte att man går runt och säger taskiga saker om chris. so once in for alla Sluta.



Hihih, Underbar Blogg&Jaa Miley Fan all the way.

Va på hennes concert i usa. hih, UNDERBAR!

2009-02-18 @ 19:28:01
URL: http://tildad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0