dougie,danny, tom & harry. <3

Har inte skrivit något idag.. fail på mig, men har inte orkat :) ska bara skriva lite fort här innan jag går och lägger mig.

McFly har äntligen släppt datumen för sin UCAP tour! Alla planer har ändrats, nu ska vi till London istället för två gig! YYYEEEES! Fatta glad jag är, London + McFly kan ju bara bli underbart. Jag ser verkligen fram emot det, och hoppas vi kan göra några spelningar och få betalt så jag har råd med allt jag vill göra. Min mamma är dock bäst och sa att hon skulle betala alla studentsaker för mig! PUSS på henne alltså. Hahaha.

Men ja... idag har jag gjort lite allt möjligt, men inte fått mina ögonbryn plockade. Det suger ju apa, så jag får göra det fort imorgon istället. Kommer bli stressigt as usual. Men whatever. Det kommer bli så kul så det ääääääär värt det! Hahaha! Synd att Matilda det lilla aset är sjukt bara. Men ja, vi ska förfesta här hos mig som förra fredagen - sen Konrad! Jadåå!

Andra planer för dagen är att överleva skolan utan att få cpryck. Ska ha mina hatlärare imorgon, båda två på en dag. Fantastiskt. Gör min så arg så jag dör, klarar det fan knappt. Jonas och Deborah . JAG HATAR ER! ... hoppas dock dem inte läser bloggen, då blir det himla pinsamt. Efter skolan ska jag och Julia ner och stressa lite, vi ska hitta en fin kjol till mig som jag kan ha på krogen och så ska vi sola. Sen ska jag hem fort som fan, äta, duscha och städa. Det kommer nog... gå bra.

Iallafall, helgen kommer nog bli super. Nästa vecka blir nervös, men slutar finfint med Emmas efterlängtade fest. SEN LOV! Det ser ljust ut det här. Bra vår verkar det bli. Och det var en asbra dag idag. En viss person totally made it wonderful, jag är så pinsam.. haha... men aaw, can't let it go really.

Ska sluta med ett par viktiga ord...
MCFLY ÄR DET BÄSTASTE SOM FINNS I HELA VÄRLDEN, FUCK ALL THE HATERS!
(mogna ord från en mogen tjej, eller vad Elin nu brukar säga)


snart matilda.. snart...!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0