elin<3bella.



Jag hade ett litet snack med Elin igår, om framtiden. Det är ett av vårat favorit samtalsämnen och vi är faktiskt ganska säkra på vad vi ska göra... ett problem är ju att hon är 3 år yngre, och har hela gymnasiet kvar. I don't mind. Jag hittar på saker att göra tills vi kan upptäcka världen tillsammans, för det finns ingen jag hellre tillbringar de bästa åren i mitt liv med än världens allra bästa vän - Elin Norberg.

Jag vet många som inte har en 'bästis', och ja... det är ju ett litet töntigt uttryck men det är väl det enda som riktigt stämmer. Jag vet ingen jag kommer så bra överrens med som jag gör med Elin, vi bråkar knappt. Ja, iofs träffas vi knappt heller men vi spenderade 3 veckor tillsammans utan att bråka ... det ni! Om det finns någon som kan läsa mina tankar, och mina ansiktsuttryck, och det säger jag när jag egentligen skriver "jag mår bra", så är det Elin. Tack så jävla mycket för att du finns, jag vet inte vad jag skulle vara utan dig. Du är 6 timmar bort, och jag hatar det så jävla mycket, och vi har inte träffats på flera månader och jag vet inte när vi kan ses igen heller. Livet håller på just nu, livet som vi väntat så jävla mycket på tillsammans, och det värsta är att det verkar slita oss isär.

Våra prioriteringar är identiska, och det är säkert därför det håller på att bli som det blir. Vi prioriterar att leva, att följa våra drömmar.. eller hur? Och nu när vi gör det leder det åt helt olika håll. Men du är , och kommer alltid vara, min allra bästa vän. Det finns ingen som toppar dig, du är det bästa jag har och jag saknar dig så jävla mycket. Få nu inte dåligt samvete över något, jag vet hur du är. Det här är livet, you know? Jag sa att det skulle komma, under alla de där jävla mörka höst och vinter dagarna vi har lidit igenom. Men vet du något bra ändå? Vi led ju genom dem tillsammans. Utan dig, skulle jag inte kommit igenom den här vintern.

Jag är inte heller dum, jag vet att vänner kommer och går. Men hur det än blir med allt, vad som än händer, så ÄR och KOMMER du alltid vara min BFF. No matter what. Det var vi mot världen, och jag kommer aldrig glömma de stunderna vi haft. Det kommer bli fler, vi har framtiden framför oss. Jag önskar jag kunde säga att vi hade sommaren också, men det har vi inte. Jag hatar att vi inte kommer träffas något i sommar, men jag vet att vi båda kommer klara oss och få bra sommarmånader ändå.

Jag älskar dig, och kommer inte gå någonstans.

I'm your soldier,
and will be marching here right by your side

Kommentarer
Postat av: Cajsa :)

Vet du, Ella! Allt det du just skrev låter EXAKT som jag och min bästa vän, Elin! Hon är tre år yngre än jag och bor i USA... och allt det du skriver passar in på oss också! :O



Ville bara säga det! :P Vi ses på söndag!



Ps. Du skriver väldigt bra!!

2009-02-06 @ 22:48:49
URL: http://cajsaaa.blogg.se/
Postat av: Malin

mcfreakingfly.

2009-02-07 @ 12:36:58
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: elin yeees.

ååh, jag älskar dig babygirl <33 BFF utan tvekan. Som du säger - vi har hela framtiden inför oss, vi behöver inte stressa och shit. Sommaren utan dig kommer suga, men vi kommer säkert på någon lösning <3



Så låt bara åren gå, och låt dina hår bli grå.

Jag hänger med, det kan du lita på.

Jag är din bäste vän!



(toy story, lol! HAHAH)



älskar dig, tjejen!

2009-02-09 @ 01:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0