flyg du lilla fjäril.

Nu ska jag snart iväg för att gå på Håkan med min äldsta vän, Allo. Jag ser fram emot att stå där lite långt bak, slippa trängas, småskratta åt andra tillsammans med Allo och lyssna/se Sveriges absolut bästa artist genom tiderna, Håkan Hellström.

Det går inte ens att räkna hur många gånger jag gråtit till Håkans låtar, hur träffad jag känt mig av dem. Hans texter är det absolut vackraste som finns nerskrivet, och jag struntar i att han sjunger falskt. Det är inte sången som gör Håkan. Det är texterna, glädjen, sorgen och gemenskapen. 

Ta mig till kärlek, Håkan. 


Kommentarer
Postat av: Sara

alltså det var magiskt :D

2009-02-22 @ 22:53:17
URL: http://waukesh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0