FYFAN VAD VI ÄR BRA!!!

Jag och Matilda har just genomgått en oerhört stressig morgon, och jag har inte varit uppe såhär tidigt på hela lovet.  Vi satt vid varsin dator här hemma hos mig, och hetsade sönder. Pappa kom och trodde han var jätterolig med sitt 'nu ska jag gå ner och stänga av strömmen, och ha en videokamera för att se era miner" skämt, men han var inte speciellt uppskattad. Det är krig då det gäller att få McFly biljetter, det är tamejfan på blodigt allvar. Han hade kunnat bli nerslagen för det där 'skämtet'. 

MEN SKITSAMMA, FÖR VI FICK BILJETTER TILL LONDON OCH SOUTHEND! I CAN BREEEEETH AGAAAIN! MCFLY, (och david archuleta, lol lol lol) HERE WE COME!!!


aww i love you guys.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0