hahaha men lol.

Min BFF tittade igenom gamla konversationer, och då hittade hon en fin annons jag skrev till mig själv:

hejssvej! jag heter ella, och är en go, glad och munter 17 snart 18 årig flicka i sina bästa år! Jag är kort, knubbig och med svart mossa (inklusive blond utväxt) på huvudet. c-kupa, och otråvärda stammar till lår. Jag gillar långa mysiga promenader i naturen, plocka svamp samt spela lerduva. jag söker DIG, just DIG! ( ps, dougie poynter ds,). Är du den jag söker? (pssst dougiiie )

så tveka inte att svara! Jag vill ha 3 barn, 3 hundar, samt ett stort slott i skogsmiljö! desperato_girlie90

VAD TYCKER NI?! låter jag inte underbar? ... know you like it.
(yes, i've got huge issues)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0