HORA... jag är sjuk.

Jag är fucking skitsjuk! Hostar som en dåre, och snorar och mår bara allmänt skräp. Jag vill verkligen bara ligga och sova, men ska upp imorrn och klä mig fint i klänning och klackskor... vi har vår första spelning, är lite nervös faktiskt. Tänk om jag glömmer totalt vad jag ska säga om Evert?! Då får jag improvisera, det är jag duktig på. Annars ler jag bara. Hahaha kommer väl fungera... ooh.. sen ska jag på middag med Emmapemma! YEEY! Eftersom vi inte kan träna så äter vi istället. Fullt förståbart. Ser fram emot det iallafall :D

Har inget mer att skriva egentligen... förutom att jag är jävligt sjuk och ni ska tycka synd om mig.

I got my sight set on you,
And I'm ready to aim

The next time we hang out
I will redeem myself
My heart it can't rest 'til then
I can't wait to see you again.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0