host. host. blä.

Jag vaknade imorse, och var övertygad om att min sista stund var kommen. Jag mådde så jävla dåligt,det var fan sjukt. Men nu har jag ätit lite havregrynsgröt med honung, duschat och tagit nässpray så det känns ändå helt okej. Har lite feber, så ska ta en ipren för att bli av med den också. Måste fan må bra, det här är jobbigt!

Jag småpanikar faktiskt över att jag inte tränar sen i torsdags, och att jag är så sjuk nu så jag inte kan träna. Helvete, säger jag bara. Jag vill bara bli frisk nu, och träna träna träna. Jag&Emma är ju på g nu, pallar inte att sjukdomar ska förstöra det hela liksom! Har dessutom massa småblåsor på hela tungan, så den gör ont också... Ack ack, stackars Bella.

Är det bara jag som längtar utomlands så mycket så det värker i bröstet!? Jag vill bo på hotell, slippa städa, bara bada, sola och äta god mat hela dagarna. Fyfan vad härligt det skulle vara! JAG VILL HA VÄRMEEEE! Jag är så trött på den här kylan, snön och de kalla vindarna nu. Insane, skulle kunna gråta varje gång jag ser ut genom fönstret. :(

Aja, ska gå och fixa mig (klänning.....buhuh) och läsa på mer på talet. Vill att det ska gå bra...

Kommentarer
Postat av: le king. aka matilda

du vill ha värme, men du spara pengar för att åka på mcfly i england ;) haha. nice one!

2009-02-02 @ 16:26:37
Postat av: elin yeees.

Åh! Hotell där städerskor kommer och röjer undan åt en samtidigt som man själv har gått ner till havet - eller ligger vid poolen. Fan vad skönt <333

2009-02-02 @ 20:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0