i'm not a princess, this ain't a fairytale...

Jaha ja, värdelös dag i skolan.. no chock. Men efter skolan gick jag och piercade mig! TJOHO FÖR ATT GÖRA GALNA SAKER! Fick emd Julia också som tillslut gjorde sin magpiercing - i'm proud over you.
Emma var med och kollade också, hon fick inga svimattacker så det luktar väl lite piercing från henne också.

HAR BILDER - ni får leva med censuren. My face ain't getting on here.


bella the evil one. jag som fick med julia på det, då hon satt och försökte fega ur.


julie the innocent one. hon var så nervös :D hhaah


it's happening! julie upptäckte att det inte alls gjord ont, säkert bara för att jag höll
henne i handen hela tiden.



DONE!!! så jävla snyggt det blev på henne :)


min tur... inte speciellt nervös, just do it liksom.


IT'S DONE. Ser lite weird ut perhaps, men vänta bara tills jag får in en ring
eller hästsko, motherfuckers :)

Ni som ska pierca er borde skynda påååå dessutom, för snart slutar Ante på Magic Lines för att resa runt ett år :( buhu.
Han som är världens bästa.... aja.... :) han får ha så kul där borta!

Måste bara avsluta med alltid lika underhållande Katarina Hultberg! Julie sms'ade henne en stund innan hon skulle pierca sig...

Julie:" Mamma, bara så du vet så kommer jag att pierca mig i naveln idag... puss, Julie!"
Mamma Hultberg: "... Oh nooo!!!"

Kommentarer
Postat av: matilda

SVAR:

HAHA! jag skrev bara så för att du piercade dig ;)

hahaha skoja, nej men vafan. jag har lyssnat på dem konstant nu och i hate to admit it men, dom är fan sjukt bra! haha. + att jag har kollat på intervjuer och hemma videos av dom, och dom är ju skit roliga! haha. sorry :| jag vet att jag sa förut att jag hatade dom, men det var innan jag lyssna på dom :O haha!

2009-02-11 @ 16:52:25
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/
Postat av: agnes p

skitsnyggt!

2009-02-11 @ 19:20:11
Postat av: ronja

WOHO SJUKT SNYGGT JU! grr <3

2009-02-12 @ 11:02:22
Postat av: JULIE THE BEST!

haha fan va bäst jag är :P och nu såhär i efterhand kan jag inte skälla ut dig för att du stressade mig, jag är så överlycklig över min lilla diamant i naveln XD

2009-02-12 @ 12:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0