jag är svensk, håhå.

Idag gick jag runt på stan med världens bästa Emma! Det var kul kul, vi gick runt och tyckte vi var lagom tuffa för vi skulle till Magic Lines. Stod läskiga typer utanför så vi pratade högt om att gå till korthust istället.. moget... Jag&Emma är kungar, så är det. Jag är pepp för piercing iallafall, ska väl ta den imorgon! Om jag hinner iallafall. Stackars Emma som lider utav fobi för att pierca sig, vi får väl se hur det går med det.

Sen gick vi och åt världens godaste sallad på Bredbar, måste erkänna att jag är lite besviken på SofiePodie för att hon inte var där! DÅLIG STIL, MATE! Men salladen var god ändå. Sen var det dax för träning.. ki box fo shoo! Var kul, jag & Emma kände oss fett med fit eftersom passet var värsta segt. Alla var sämst, utom jag och Emma som typ dunkade sönder varandra med slag. SÅ SKA DET VARA.
Vi var dessutom hardcore och körde utan boxingshandskar i slutet, så nu blöder Emmas knoge lite och jag har massa bortskrapad hud. RESPEKT.

Längtade hela tiden hem för att få äta potatis med sill... hur svensk får man vara egentligen? Men ärligt, det är så himla gott med sill och potatis. Jag längtar tills sommaren då man kan sitta ute på verandan i solnedgången, då det blåser lite i de stora björkarna på vår tomt och hela släkten är där och äter sill & potatis... some great times. Min släkt är den bästa som finns.

Jag ska också läsa typ 100 sidor i världens tråkigaste engelska bok.. önska mig lycka till, för jag kommer inte klara det. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄR RÖD!

2009-02-10 @ 12:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0