jerk it.

Jag har nyss KÄMPAT mig genom en tråkig jävla engelska B bok rapport. Frågorna handlade inte ens om boken, och det gjorde mig så irriterad så jag höll på att skita i att göra rapporten överhuvudtaget. Men jag gjorde den, POWER to me fan.

Så hur har den här dagen varit? Inte speciellt speciell. Skola.. sög som vanligt. Sen följde Julia med mig hem, det var kul, sen hade vi får träning för småkillarna... de var riktigt dryga idag, det var jobbigt som fan. Skrek så mycket så jag nästan tappade rösten - igen. Inte kul alls. Sen drog jag till Friskis & Svettis på Rocklunda och tränade ki box2 med Emma. Det var riktigt kul! Jag älskar verkligen att träna ki box, det är kul att slå ut alla aggressivationer man har haft under dagen. Sen åkte jag hem och började med engelskan... klar nu liksom... bra jobbat Bella, verkligen.

MEEEN nu är det pepp för en rolig helg iallafall! Imorrn är det den sista konserten för gamlingarna, ÄNTLIGEN. Jag blir så nervös inför varje gång, hatar att prata inför folk sådär, så ska vara riktigt skönt då det är över. Sen ska jag och Julia gå på stan för att köpa mig något fercy till krogen på kvällen. Min underbara mor gav mig 500 kronor för att köpa något fint! Fattar inte vad hon drabbades av, men ja... så himla snällt av henne. Ska köpa min nått fint nu, så jävlar ska det bli kul! Förfesten blir hos mig med Julia, Emma, Tjockis, William och Simon från tvåan. Ska bli kulkul :D can't wait, really. Massa kompisar som ska ut på krogen imorgon, så kommer nog ha jävligt kul.

På lördag ska jag sola med min mooor, och sen ska jag träna med Emma.. <3
Vad jag ska göra på kvällen är ett mysterium jag ska försöka lösa snart.... Julia kanske vill leka med mig! You never know! Får kolla med henne.. fniizZ.. hahah! På söndag gäller det med träning igen, och SEEN! * trumvirvel*
MCFLY KVÄLL! Yesyesyes, like the sound of that! Jag&Matilda&Cajsa ska göra det bästa man kan göra - tjata om McFly en hel kväll med folk som inte himlar med ögonen åt en! YEEES,. McFly <33 !

Nu ska jag gå och se en film... The beauty shop heter den. Säkert asbra. Ska skriva något djupt imorrn då jag städar hela huset för att jag ska ha folk hit.. ahaha glömde bort att jag skulle vara djup nu. Är det imorrn istället.

Kommentarer
Postat av: matilda

SVAR: haha din mamma vill gå dit!



haha vafan ska han med för? inte för att jag vet vem det är men .... :| haha



längtar tills på söndag! haha, bakibaki :D

2009-02-06 @ 11:34:44
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/
Postat av: Cajsa :

McFly-kvällen kommer bli fo shizzle! Woooop för Tildas cheesecake också! :D

2009-02-06 @ 22:44:09
URL: http://cajsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0