kvällen :)

Kom typ nyss hem från Sara Ek's lilla hemmafest med Skins tema! Det enda skins jag lyckades vara, var mitt smålockade hår, mina solglasögon och min sjal. Julia lyckades inte så bra heller, så båda två var väl fail. Aja, vi var det tillsammans!

Det var faktiskt kul, även fast det var massa Rudbeckbarn, haha! Alltid lika mysiga Lella var ju där, och så hade jag ju Julia. Lite småstolt över att Pontus faktiskt kom ihåg mig, var ju ganska länge sedan jag gick på Rudbeck! Tydligen gjorde jag ett stort intryck iallafall, för sorgligt många kommer ihåg mig.

Bästa var då alla satt och väntade på tolvslaget så vi kunde sjunga för Sara, som fyller år nu den 26'e. Min klocka på mobilen gick snabbast, men Lella och Julia vägrade att sjunga då den var 00.00 ... så slog Lellas klocka 00.00, men nej nej nej.. Julias hade inte slagit tolv än! Och världens längsta minut, en riktig VL minut, tog sin början.
Tillslut slog den bah BLAFF om till 00.01! Den hade ärligt hängt sig på 23.59! Då började alla brista ut i ett glatt (och fullt) Ja må hon leva! Alla utom Jessica, för hon hade faktiskt redan sjungit den.

Det bästa är, att en halvtimme senare hörde man fortfaarande Karin sjunga på låten. Kung.


ser ni vad skins vi är? haahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0