mcfly + jonas brothers i juni?

Sitter nu här efter att ha tvingat mig upp, jag har verkligen svårt för att komma upp ur sängen. Så jävla illa egentligen, för hur svårt kan det vara?! Men aja .. det löser sig imorgon.. FÖR DÅ kommer Matilda hit tidigt som fan, och sen ska vi sitta och hetsuppdatera datorerna för att kunna boka McFly biljetter! OHYEEEES! McFly i mitt hjärta, seriously. I miss the guys som fan. Men snart kommer jag se dem igen, and it makes me fucking happy.


Matilda hets sms'ade mig också nu på morgonen, för att JONAS BROTHERS spelar tydligen i London 4 dagar innan vi ska gå på McFly i Juni... what do to!? Jag vill verkligen, VERKLIGEN, se Jonas Brothers, men grejen är att jag är ganska fattig och säkert kommer vara det då också. Fan vad jag vill bli rik rik rik rik ... så jag kan åka och se mina favoritband liksom. Men de kanske kommer till Sverige på sin world tour... men man vet ju aldrig, dem är ju ganska korkade haha, så de kanske åker till skitländer liksom... ÄSSCH, får tänka mer på det här! Biljetterna håller på och tar slut också och skit... ååh vad jobbigt allt blev...


Kommentarer
Postat av: matilda

VI ÅKER!

alltså serri, du kommer få pengar på studenten. + du kan låna pengar av dina föräldrar som du sedan jobbar ihop igen! :| alltså kom igen, vi bokar nu sen ifall vi inte har råd så säljer vi dem på ebay! för dom håller verkligen på att ta slut :|

2009-02-27 @ 12:35:11
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0