mcfly kvällen :)

Så, hade tänkt skriva lite om McFly kvällen igår. Jag kom dit runt halv8 eftersom jag var och tränade innan. Det känns faktiskt att jag börjar bli mer vältränad! SÅ jävla nice känsla.

Iallafall, då jag kom dit så var Cajsa och Matilda redan där ofc, och vi skulle börja med att se Wonderland dvd'n och så såg vi först extramaterialet och åt cheesecake (inte bra för min fetma eller laktosmage, meen det stod McFly på den.. vad ska man göra?! haha) Vi såg hela extramaterial och såg typ halva fösta låten på dvd'n då jag öppnade munnen..
-".. ska det vara svartvitt?"

Det skulle det inte. HAHA, vi hade sett allt hittills i svartvitt utan att fatta det själva! HAHAHA så jävla klockrena... sen började fighten mot tvn/dvdspelare/play station för at få det i fräg.. det började bara cp mer och mer i princip, så vi vart fan besegrade av tekniken. Igen. FUCK THAT SHIT alltså. Men vi fick snällt nog se på den stora tv'n där uppe för Matildas mamma, så vi såg hela Wonderland konserten och pratade bara McFly <3 det ägde.
Sen var vi tvugna att gå ner igen, och trodde sådär lite naivt att Greeatest Hits dvd'n skulle fungera i färg.. men tji fick vi, för det fick vi inte. HAHa vi såg alltså extra material där i svartvitt och de videos vi hann se i svartvitt... det hade ju med sig lite bra saker, man slapp t.ex. se Tom's gula hår i Sorrys not good enough... sen kom det lite dåliga nyheter så stämningen dog ganska rejält, men anledningen vill jag inte skriva här. :/

Men det var riktigt kul medan det varade, och det kommer bli så jävla kul i Amsterdam nu härnäst! WOOP WOOP längtar!
Tack för cheesecaken, Tilly! JAG ÄR GLAD FÖR ATT JAG FICK DOUGIE ALL BY MYSELF <3 hahaha.

Beside... bra nyheter...
Tilly/Cajsa1 - Dumma silikon tjejer 0.
Taskigt att man tycker det är bra nyheter att Danny blivit dumpad, men seriöst.. Miss England!? AJa.. bara Frankie&Dougie kvar.. * elakt fan *


Kommentarer
Postat av: matilda

what can i say? i own.

miss england kan ta sig, seriöst. 1 - 0 bitchessss!

svartvitt is the new pink, and you know it.

2009-02-09 @ 14:24:00
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0