sa du någonting?

En bättre dag idag, gud vad skönt. Gick upp klockan 8 för att övningsköra med farfar. Kul kul! Han är så mysig alltså <3 det var ganska kul, förutom att jag blev förbannad på att folk är värdelösa i trafiken. OCH DE SKA FÖRESTÄLLA FOLK MED KÖRKORT. Snälla, mer än halva Sverige borde bli av med körkortet. Ja, jag är en mycket sur övningskörare.

Snart är det lov iallafall, ska bli skönt att slippa tänka på skolan lika mycket. Har ju dock saker jag måste göra, of course... 100 poängsprojektet är en pain in the ass, och vi har ett svenska projekt som ska redovisas veckan efter lovet. Så är det ju det här jävla Gazakrigs arbetena vi har. Jag hatar det, det är så himla trist. Varför lyckas Jonas alltid förstöra mitt liv? Fantastiskt.

Är lite depp över att jag inte kunde åka med Julia, Albin och Tobbe till Romme och åka skidor.. är pank. Haha men det är så det kan bli, vettni... men ska på krogen på fredag så jag är gladeliglad! Förutom att jag inte har någonting att ha på mig, och inga pengar att köpa något fint för. Dessutom verkar alla jävla snygga kjolar flytt från staden Västerås, och det är jävla hål i alla mina strumpbyxor. Ja fyfan vad det är synd om mig ibland. Hahaha!

Hittat en skitsnygg väst i Sweden Rock Shop katalogen... fan vad götto m man skulle ha kunnat köpa den OCH se snygg ut i den liksom..grrr.


Snygg va?!

Kommentarer
Postat av: Ek

Oh! jag ska också ut på Fredag!! kanske ses i dimman då ;)

2009-02-18 @ 14:20:23
URL: http://waukesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0