sing us a song, and we'll sing it back to you.

Okeej, jag är fortfarande ganska sjuk men har beslutat mig för att skita i det. Då blir man friskare fortare :D tror jag. Positivt tänkande!

Igår var jag helt död då klockande ringde 6 på morgonen, så då var det bara att sjukanmäla sig... var dock tvungen att gå upp senare för att åka till körskolan. Mådde bättre då iallafall. Gick en kortis med Emsi på stan också, och köpte mig en fin vit väska. Hahaha, jag älskar att spendera ... men borde inte iofs. Vi hittade dock inget bra proteinpulver. Sämst. Sen åkte jag och tränade småkillarna med Juliapulia, och dem hade en bråkig dag. Jobbigt, säger jag bara. Haha sen tränade jag spinning med Emma och med MAMMA :O chockad över att hon faktiskt åkte med. Hon orkade ju inte speciellt mycket, men hon var med iallafall och vill åka dit nästa vecka med :D yey!

Idag är planen att... gå och klara av den här pensionärsspelningen, och sen sola med Julia <3 ... sen ska jag träna med Emma - skivstång ftw! Sen skynda iväg fort som fan för att gå på bio med Sofie och Linus :) Vi ska se I taket lyser stjärnorna... ritkigt förväntansfull, då boken äger.

BTW! Ska nog till Amsterdam med Matilda :D ! YEY! Och se McFly! EXCITED!!! Aldrig varit där, så skulle vara sjukt kul. Jag vill faktiskt gå på en strippklubb, jag var seriös. Haha!

Nu ska jag sluta skriva så jag är beredd då Tobbe & Julia kommer och hämtar mig.

Kommentarer
Postat av: matilda

HAHA, vi ska inte gå på strippklubb! haha, kanske om mcfly bjuder med oss, då kan vi gå. annars vägrar jag :) haha

2009-02-04 @ 16:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0