som att andas frisk luft

Jag tog då körkort i fredags, woho, och det firade jag med att åka till STHLM igår! Jag & Julia satte oss och blåste iväg till Märsta, där jag släppte av henne. Det gick asbra, utom den där incidenten då jag skulle till Sigtuna... vilken värdelös korsning/rondell! Värsta jag upplevt! Jag blir typ fortfarande lite rädd då jag tänker på hur tokigt det blev, och hur illa det kunde ha gått. Men jag lever fort.f... jippie. 

Iallafall, inga ord går att beskriva hur skönt det var att träffa Elin, Ronja och Malin igen. Det var som att komma ut i frisk luft efter att ha suttit i en bastu allt för länge. Jag var med mina bästa vänner, de som inte dömmer, de som jag verkligen kan vara det utflippade lilla freaket jag är. Jag är inte lugn, tyst och hatisk. Inte på riktigt. Jag är fan riktigt dum i huvudet, helt jävla dumflummig och skit. Fattar inte varför folk känns mer dömmande här i Västerås. Så jävla jobbigt... bara blah...

Jag har dessutom saknat Elin så mycket, att jag nästan började gråta av lättnad att träffa henne igen. Det känns som om allt blir bättre då jag är med henne. Luften känns inte så tung att dra ner i lungorna, och det känns inte som om man går i en backe vart man än ska. Jag hatar att jag bara fick några timmar med den bästa människan jag vet, innan det var över.

Jag fick iallafall sova hos malin och det var skötn att bara sitta, se på supernatural och pipa över hur mobbade Jared & Jensen är. Jag älskar att göra det med Malin. Det är vad vi är allra, allra bäst på. <3

Tack för att ni räddade mig från att sitta ensam just nu, jag behövde verkligen träffa er 3 nu. Sån jävla bra timing så det finns inte.






Kommentarer
Postat av: Ronja

Älskar dig ella <3

fast du är totally uppskadad asso, OCH TACK FÖR FAT ASS BILDEN!



anyway, älskar dig <3

you know it.

2009-02-22 @ 15:20:08
Postat av: elin

Jag älskar dig <3

Vi måste verkligen se till att träffas nå mer nu till våren, innan sommaren. Känndes helt sjukt bra att träffa dig igen. Helt sjukt bra.

2009-02-22 @ 15:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0