take your life with cocaine

Jaha, nu har återigen sovit bort för mycket av dagen. Men vafan, vad ska man göra då man inte kommer i säng förrens runt 4 på natten? Man måste ju sova ...

Oh well, vad har jag för planer idag? Jo, jag, Julia och Tobbe måste verkligen plugga. Men vafan, det är så jävla svårt då jag sitter fast ute i bushen utan bil. Men min bil kommer hem nu i helgen, hurra! Då kommer jag kunna åka någonstans mitt på dagen också, utan att vara fast på landet bara för att alla bussar suger apa här ute. 

Idag ska jag iallafall ut och springa, sen hem och göra situps, rygglyft och 'kissande hunden' tills jag spyr. Honestly, hur lång tid kan det ta för fetma att försvinna!? Gah!
Antar väl att jag får spendera kvällen med att plugga ... usch usch. Imorgon är det fredag iallafall, då är det utgång som gäller! Win! På lördag är det Fool's gold också, är dock fortfarande osäker på om jag ska gå dit eller inte. Vi får se, helt enkelt.

Jag har funderat ett tag på att starta en till blogg, där jag kan publicera mina korta noveller jag ibland får för mig att skriva ... jag skriver ju ganska mycket, fast bara mina närmaste får ju egentligen läsa dem men ... så hemska kan dem ju inte vara? Oh well, jag har iallafall dragit mig i öronen och bestämt för att skapa den. Återkommer med adress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0