top model

Jag såg nyss Top Model finalen, och jag vart så glad då Analeigh åkte ut och Samantha var kvar i finalen! HEJA SAMANTHA! Hon är så himla fin så jag typ dör. Skulle gärna vilja se ut som henne.

Satt och höll tummarna hårt som attan för henne, men McKey vann.. usch, Sam är så mycket finare. McKey har så stor mun, och för crazy utséende. Men antar att domarna vet mer än mig, men enligt MIG så skulle Sam vunnit. Fy vad läskigt fin hon är alltså!

Kolla här på alla bilder jag kämpat med att få in! TEAM SAMANTHA!

Överväger fan att lippa mig som henne.. då jag blivit smalare och passar i det. Det sägs ju att dem med runt ansikte ska ha kort hår.. men kämpat med att få håret långt... vi får se. Kanske till studenten! :D







  


Kommentarer
Postat av: Fia

neee, Analeigh skulle ha vunnit :p

fast okej, hellre Sam än McKey :)

2009-02-14 @ 22:02:45
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0