V-KON

Nu sitter jag hemma efter V-KON... skönt att sitta ensam i sitt rum med en laptop i knät och bara ta det lugnt. Det är ansträngande för någon som mig att umgås med folk så länge, HAH! Men det var faktiskt riktigt kul, om än fullt med en heeeeeeeeeeel del konstiga människor. Som alltså var helt seriösa med sina små anime utklädnader. Jag och MBJ* bara satt där vid catwalken och försökte att inte skratta, medan de var helt seriösa med sina små poser och så... men inget ont menat mot dem, jag fattar bara inte hur de kan hålla masken! :O men jag tycker dem var söta och modiga, i really do. MEN FORTFARANDE. Aja... jag och ABE spelade också Halo turnering.. vi gick vidare ! LÄNGRE ÄN ALEX OCH BOWIE, AH JUST DET!!! Fan vad vi är bra. Vi pratar inte om hur det gick då vi träffade William&Tjockis... det är inte lika kul.

Men det var faktiskt riktigt intressant, även fast jag är så brutalt trött nu så det finns inte. Sov inte speciellt mycket inatt, även fast jag lågt bekvämt på William&Christian. Christian fucking mongoklappade mitt ansikte HELA tiden, ville nita honom HAHA , tur för honom att jag var halvt nersövd av trötthet. Det var ju också en liten upplevelse då jag, Albin E, Christian och William skulle gå och äta halv 10 på morgonen... INGET VAR FUCKING ÖPPET! Jag, Albin och William fick ärligt lust att nita Christian.. men på något sätt lyckades de vända allt så det blev mitt fel. Men förstår dem, var ju utanför köket och ställde till det. Stygg kvinna jag är. Men det var så jävla kul med dem på McDonalds, där vi efter mycket om och men tillslut hamnade... shit, Albin och William.. så störda. HAHA jag dog av skratt. Kul som fan var det.

Jag har iallafall haft en fantastisk helg, utom fredagens slut kanske, men annars så ... tack till alla som var med och gjorde den bra.

Speciellt MBJ&ABE.. <333

Nu sitter jag ivrigt och väntar på att jag ska få mat, döör av hunger. Ska väl snart dra till Tobbe och MBJ och ha.. skojj med Evert Taube grejset. WOOP! Jag hoppas att min hosta försvinner till imooorrn.. :( men ja, det blir ju bra vilket som. jag och emma har ju vårat mål med att bli utkastade från SpicyHot för att vi druckigt för mycket. Erkänt, skulle äga!? :D

MBJ = Min Bästa Julia *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0