dåligt-väder dag.

Idag är det riktigt pissigt väder utanför fönstret. Hur jälva opepp är inte det egentligen? Att min väckarklocka också ringde så att jag inte kom upp itid, så jag missade mitt pass på Rocklundas Friskis och Svettis, gör inte saken bättre. Så just nu sitter jag och gör min egna workout cd, och sen ska jag träna lite styrka i vardagsrummet innan jag tar ett låååångt skönt bad. Det kommer bli mysigt :)   sen ska man försöka hitta något att göra ikväll, då en kväll hemma inte lockar speciellt mycket... och just ja, måste plocka mina ögonbryn. Ser ut som ett sorts varulvdjur. Det är inte vackert.

Igår var jag förresten och solade med Julieee! Det var mysigt det, jag tycker faktiskt om att sola. Ska försöka tvinga med henne någonannandag med. Hehehe. Är ju gratis och fräsht där, så varför inte? Dessutom är jag löjligt blek, och eftersom mitt mål är att våga ha klänning på Emma&Elins fest den 20 februari, så kan jag inte se ut som en yeti direkt från Himalaya.

Ska dessutom gå och smöra lite för mamma, se ifall vi inte kan åka och shoppa lite... behöver lite snyggare toppar typ. Det är ju jag som är tshirts kvinnan liksom..  Haha </3 ! Dock vet jag inte hur det kommer gå med denna övertalning... we'll see, yeah.

Jag måste säga att min cd äger, men min data äger inte lika mycket. Jag fattar inte riktigt hur jag ska kunna bränna ut den, för den iggar mig som fan! Fast det verkar funka nu... aja, ni får höra sen om hur det gick med min supercd och det! HA! Ska försöka få ut den, byta om och sen faktiskt träna också. Shobre.

PSSSSST, vill ni hitta på nått.. fan, hör av er. NU! :) min mobil fungerar ypperligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0