En kärleksförklaring

Nu när jag sitter här och väntar på att Julia ringer, så kom jag att tänka på något jag lovat att skriva. Det här om McFly.

McFly är absolut det bästa jag vet. Helt ärligt. Det går knappt att beskriva hur mycket jag verkliegn älskar det där bandet, och då inte bara för att deras basist råkar vara världens snyggaste man. Nej, jag älskar dem för att dem alltid alltid alltid alltid kan få mig att le, eller att helt enkelt må bättre. Att komma hem efter en skoldag, som varit så tråkig och lång och hemsk, och få sätta igång McFly låtar... it's heaven, really. Att prata om dem får mig alltid på bra humör, och jag kan helt ärligt säga... jag är bara 100% lycklig då jag är på McFly konserter. Då är man med flera tusen människor, som älskar samma band som en själv, man sjunger hjärtat ut sig tillsammans med sina idoler... det är underbart! Och jag kan stå ute i flera timmar för deras skull, det gör absolut ingenting alls.

Dock så känner jag mig som ett dåligt fan just nu... för jag håller mig inte alls uppdaterad om vad de gör. Av någon anledning håller jag mig borta från det, får nästan ångest bara av tanken. Jag har absolut ingen aning om varför... det känns bara som om de vet att jag inte hållit mig uppdaterad och om jag skulle börja nu skulle de rynka näsan. HELT SJUKT. Jag får typ en ond klump i magen av att läsa om de, så gärna vill jag träffa dem och så.. alltså.. svårt att förklara.

Jag bryr mig faktiskt inte längre om vad folk tycker, speciellt inte då det rör McFly. För några år sedan hade jag säkert inte vågat erkänna vilka mina riktiga idoler är.. MEN HA! Jag pallar inte, really. Folk får ju tycka vad fan dem vill. Jag älskar McFly så jävla mycket, musik kan verkligen rädda folk. McFly har hjälpt mig genom mycket. så tack Tom, Danny, DOugie och Harry. You're my heros. Även fast ni är idioter. <3

Så ja.. he! Jag är stolt teenie, I guess. Jag älskar McFly, Miley Cyrus, JoBros, Taylor och dem. Jag tycker Hannah Montana är en jättebra serie, jag älskar Wizards of Waverly Place, Suite life on Deck och iCarly. IT MAKES ME HAPPY! och då spelar det liksom ingen roll attandra tycker det är barnsligt... :) tadaá.


my heros.

Kommentarer
Postat av: Matilda

this made me love you even more than i already do. <3

2009-01-26 @ 01:34:58
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/
Postat av: Bella

<3333333

2009-01-26 @ 01:53:25
URL: http://blablabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0