... feeling better

Sådär ja, det känns inte så hemskt längre... mina vänner/kopisar/vad ni nu är, är schyssta.. även fast jag vet att de kommer retas så gör det ju inget. Sånt här händer, klart det gör... måste ju hända mig med. I deserved it, HAHA. Men tro mig, det kommer INTE hända igen. jag<3alkoläsk.

Ska hoppa in i duschen alldeles strax för att fixa mig lite, och sen ska vi iväg för att spela en match med småkillarna :) jävla eskilstuna har velat hela tiden, men nu har vi iallafall löst skiten. Sen ska jag dra till V-KON, och säga förlåt och förhoppningsvis ha en kul kväll :)

Everything is gonna be allright...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag slår dem om de retas! eller ska försöka. är ju ganska dålig med mina knogar...

2009-01-31 @ 16:50:06
Postat av: Emma

den ville tydligen inte att mitt namn skulle stå med. tack ellas bloggs kommentarsfält. det värmer.

2009-01-31 @ 16:50:49
URL: http://emmabyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0