GAAH!

Nu är det små panik här. McFly dem jävlarna har bestämt sig för att ha en UCAP tour nu i april... Jag&Matilda som var helt inställda på att det skulel vara något sånt i Augusti! Nu jävlar är det bara att försöka samla in så mycket pengar som möjligt... vi ska t.o.m. har loppis och jag ska slava för min mamma för att få ihop pengar! Shiitteeez, vi måste ju dit liksom. UCAP TOUR FO LAJF!!!
Så om ni har lite pengar som bara ligger och skräpar, så kan ni gärna ge dem till mig :D !

Idagär det fredag, så jävla skönt... pepp för utgång ikväll! Jag&Emma ska äga... Konrad, som det antagligen blir då John bitchar lite och inte vill till Silk. Ingen Dr Bombay för oss. Men det blir bra ändå, jag och Emma liksom... kan inte bli dåligt! :D 

Måste också skriva ett litet sörjande inlägg här, för att sörja Emmas avsked till laktosprodukter... stackaren har upptäckt att hon också är laktosintolerant. Välkommen till min trista värld av att inte kunna äta choklad eller glass utan att få magknip. Jag själv hade värsta magknip igår på spinningpasset, för att jag hade tyckt att det var asbra att äta två mackor med ost på... aldrig igen, säger jag bara. Varför lär jag mig inte!?

Nästa vecka har vi spelningar med projektet... för old people... det ska bli kul, faktiskt. Är inte alls speciellt nervös inför det, förutom faktat att jag kanske ska våga sätta på mig en söt klänning för att vara bästa presenteraren ever. Men ja. Jag ska ju bara prata, så jag har väl inte speciellt mycket att vara nervös för. Jag kan ju prata om allt eller inget i timmar.
Det har jag Matilda som bevis på! HAHA, det är jag som är snackar'N i England liksom.. yeah!

Nej nu ska jag skynda iväg mot bussen... skällde lite på att Matilda inte fick komma sent till samhällslektionen och lämna mig ensam med en bitchig Jonas, så då ärdet nog bäst att jag själv inte kommer för sent. :D TJO.

Kommentarer
Postat av: Emma

tack för medlidandet ells... tänd ett ljus för mig va? :(

2009-01-30 @ 11:21:15
URL: http://emmabyemma.blogg.se/
Postat av: Matilda

HAha ohja, och vi kom exakt samtidigt idag till lektionen. fan va bra vi är! btw, du måste fixa din nya sms signal, jag menar jag tog ju mig tid för att göra den åt dig (: haha

2009-01-30 @ 19:06:51
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0