I skolan

Sitter i skolan och har ganska tråkigt ... ska väl egentligen jobba men har ju typ inget att jobba med. Som jag orkar med iallafall. Har en ganska fullproppad dag idag... slutar om en timme, hem fort och packa lite, sova en stund och äta... sen iväg för att träna smågrabbarna och sen träna själv på friskis. Jag och Emma ska vila lite nu, så vi ska bara köra ett medelpass i en timma. Det kommer bli kul iallafall :)

Vi har religionsprov imorrn, så måste plugga när jag kommer hem också..... pallar inte. Jag är så sjukt skoltrött, så det finns inte. Jag vill bara ta studenten, samtidigt som jag inte vill ... kommer nog sakna folk. Några. Kanske. Hmm.

Vi får se. Peppa för träning nu... pepp pepp! Har inte ätit någo onyttigt heller, förutom den där förbannade glassen. Men det är väl inte såååå farligt... har dessutom inte rört chipspåsen som ligger hemma is skafferiet. Ingen annan heller. Hela familjen bantar, så den där påsen ligger orörd... lockande.. kallande... god.. onyttig.. UUH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0