is it really worth it? .........yes.

Okej... det där jag sa om att medelpasset skulle vara kul - LÖGN! Det var HUR jävla trist som helst. Jag har kommit fram till att jag faktiskt avskyr gympapass... det ska vara spinning eller ki box! DET my friends.. är kul! Gympa är bara värdelöst. Dessutom så var tjejen som höll i passet tok för dryg för att jag ska orka med det. Fy skäms.

Jag är fan i desperat behov av att gå ner i vikt. Typ.. ärligt.. besatt. Övervikten dödar mig. Min mage och mina lår dödar mig. Om jag skulle kunna, skulle jag fan sluta äta. Jag skojar inte. Men jag är för jävla svag för det... mat luktar för gott, hungern tar fan över. Men äta mindre, borde t.o.m. jag klara. PEPP PEPP BELLA!!!

Att hålla sig borta från vågen är fan svårt med. Men bara söndagar... bara söndagar... Jag vill fan se resultat, jag blir galen. Jag längtar tills man kan gå i kjol utan att typ dö av skam. Eller då folk faktiskt kan få röra mig på typ magen, utan att jag skäms över hur långt deras fingrar antagligen åker in i valkarna. Jag pallar inte med det bara.

Kommentarer
Postat av: Emma

sådant här vill jag inte läsa ells. inga negativa tankar. och resultaten kommer, vi har ju trots allt inte ens tränat i en vecka än. lugn, bara lugn. we're gonna make it! I swear.

2009-01-20 @ 23:53:14
URL: http://emmabyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0