nattuggla, tjohejsan.

Idag har varit en ren och total slappar dag. Förutom att jag tränade. Är inte så sur längre på min dumma väckarklocka, det har varit ganska skönt att slippa alla glada motionärer på Friskis de här två dagarna. Dessutom var jag duktig och gjorde mig själv jätte svettig här hemma med styrketräningoch spinning. Min cd fungerade förresten! Och det var så himla skönt att träna till egen musik. För då är det ju verkligen ens egen musik, som man gillar. Helt annan sak, faktiskt. Efter att jag tränat så badade jag, dock vart det ett litet fail. Vafan, varmvattnet tog slut! Så började frysa efter typ 15 minuter. Men det var avkopplade ändå, bara ligga stilla och lyssna på lugn musik. OKEJ okej, jag var typ fett stressad över att jag inte gjorde något men anyway... det hade en bra effekt iallafall. Rakade benen iallafall, men glömde totalt bort att plocka mina ögonbryn. Euw. Men ska göra det imorrn innan jag och mamma drar till Hälla :) om hon fort.f kommer ihåg att hon lovade mig det imorrn alltså. Vi får se. Ska försöka inhandla några snygga toppar, som sagt.. t-shirtskvinnan är jag.

Men som sagt, eftersom alla goda vänner var lata (och jag som vägrade cykla till Bjurhovda) så vart det en hemmakväll med pappa. Vi såg på handbolls matchen där Sverige tyvärr förlorade mot Frankrike, och så såg vid Bron till Terabitia. Såg just den filmen med Julia igår med, men såg den nu igen.. uhuh, grät lika mycket nu typ. Men filmen är faktiskt riktigt bra, kolla! Just ja.. vi såg två AFV också! Ha! Jag älskar det, inget går upp emot dumma amerikanare. Vart dock lite äcklad utav att de visade typ 29 babies som spyr. Då passade pappa trevligt nog på att berätta att jag ALLTID spydde på dem då jag var liten. Tydligen för att jag var så jävla matglad, så jag smäldle i mig vällingen direkt och sen vart det för mycket så jag spydde upp det. Jag har alltid varit sådant charmtroll! Don't you think?

Oh well, ska gå och sova nu.. så jag orkar upp 10 imorrn så jag kan dra upp min goda mor! Mahaha! Och hinner plocka mina ögonbryn.. shit, ska jag pröva kläder såhär lär jag börja gråta i provhytten. Just ja, JAG HAR SYNDAT. Jag åt upp resten av 5minuterskolan jag&julia gjorde igår. Får aldrig göra det igen. Alltså, göra onyttiga saker som jag kan få tag i. För just då känns det ju som om man duger som man är, småknubbig liksom, sen kommer ångesten efter. Och den är jobbig. Aja..

ska bjuda på Veckans Lovisa och en avslöjande bild på Super-Matilda, och en ful video på min dumma katt också. Pusshej, och godnatt!

Veckans Lovisa.


Super-Matilda.  READY TO SAVE THE WORLD!
(vi har avslöjat vart hon skaffar sina supermasker - Panduro!)


Min dumma, men oerhört älskade, katt Oliver.


Kommentarer
Postat av: Ronja is sex

OLIVER FOT THE WIN <3

2009-01-25 @ 13:40:39
Postat av: Matilda

men halllå?!

du kan ju inte avslöja min identitet?

nu är ju mitt liv över, panduro förlorar sin stamkund och världen kommer gå under.

bra jobbat ella.

2009-01-26 @ 01:33:13
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0