nervööööös...

Okej, nu är det så att jag verkligen är supernervös inför halkan jag har om typ.. 1h.  Jag lovar och svär att jag kommer få bilen att välta eller något annat pinsamt. Jag tycker verkligen inte om att ha press på mig för att lyckas, då lyckas jag i princip aldrig. Att jag också hade världens underligaste dröm, som har gjort mig helt olustig till mods, hjälper ju inte precis saken.Inte heller har jag gjort något skolarbete. Och den här och nästa vecka kommer bli skitjobbig. Jag pallar inteeeee. :(

Aja... en dag i taget... idag ska jag klara den här jävla halkan, med bravur, jag ska städa på Iris Hadar och jag ska sola. Samt träna mina småkillar och träna själv, spinning på RL med Emsi! Haha stackars Emma som missade Intensivspinnet igår :( hon trodde de höll hennes biljett hela tiden, men de ger ju bort dem om man inte hämtat ut dem 10 minuter innan passet... aja, hon får köra på extra mkt idag. Jag är helt slut, men det gör inget.

Frukost idag blev: En apelsin, en halva av en mörk brödbit
Nu är jag mest orolig för att jag inte vet om vi får mat på halkan eller inte... glömde att fråga någon det :( aja.. tar med ett äpple, nötter och vatten ifall att. Kan ju inte skada :D

Och Allo, du hörde inte av dig igår din tönt.... du slipper mig inte, HA! Du ska fixa mina ögonbryn, tadaá. You're own me, bitch (H) iofs hade jag inte helle tid igår, mitt pass slutade ju fan kvart i 9... vet inte vad jag tänkte med.. oh well! :D

Ska gå och fixa mig nu... och göra lite andövningar eller något för att sluta vara så nervös inför något såhär löjligt. Gah.
Får sitta och tänka på McFly och Dougie hela tiden... för att göra mig mindre nervös. Kommer nog funka. :D <3 Småsjunga på "I'll be ok" hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Emma

duktiga jag körde ju dubbelpass igår som kompensation. :D

2009-01-28 @ 13:09:32
URL: http://emmabyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0