Nytt år, ny blogg.

Så.. ska försöka vara aktiv här. Och ärlig. Kommer bli intressant att se... well well.

Hinner inte precis skriva mycket, men hinner med att skriva ner nyårslöftena...

- Träna mer
- Bli nyttigare (sluta äta godis etc. )
- Våga   <- för att jag är så förbaskad feg och dålig i största allmänhet bland folk.

Det är väl... det. Och det går väl hyffsat. Jag och Emmapemma ligger i som fan iallafall! Det kommer nog bli bra. Målet nu är att jag ska våga gå i klänning på Emmas och Elins fest den 20 februari. Får väl se hur det går med det. :)
Ska lära mig den här bloggen också.. ehe... aja, ska upp på engelska C imorrn. .gotta get some sleep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0