pepp för solning

Sitter i skolan nu då... jag och Lovisa spenderar lite värdefull tid i skolans datasal. KEEP IT GANGSTAH! Lektionen börjar om en kvart, så vi har tid... vi ska spela in lite mer till våran musikal eller vad det nu är vi har med musikgruppen. Jag kan ju inte precis säga att jag behöver spela ut så mycket, med tanke på att jag inte behöver arbeta med ansiktsuttryck eller liknande. Tjo. Jag har ju en mask för hela ansiktet, vilket jag tycker är tur som fan. Slipper man synas för publiken, haha. Men det kommer bli kul iallafall, om våran jävla lärare backs off. Deboraaah är så himla irriterande, verkligen. Skriker på sin svenska med amerikansk accent och är allmänt dryg. FY! Men iallafall, det kommer nog bli kul. Tycker ju trots allt om att agera, synd bara att de tvingar mig att sjunga. Jag låter förjävligt. Skulle kunna säga att jag sjunger som en kråka, men det skulle vara att förolämpa kråkorna.

Har varit en helt okej dag än så länge, det kändes okej att gå upp imorse. Bussen var inget stort stressmoment, bara då ett gammalt par gick på och uppenbarligen inte fattade hur man skulle betala nu. Det gjorde mig lite förbannad, men efter 10 sekunder och 3 djupa andetag var jag lugn igen. Hann dessutom med min buss så jag inte kom försent till skolan. Jag äger. Matilda äger inte, för hon försov sig. HA! Sen pratade vi lite om McFly vid matbordet, vilket gjorde mig på ännu bättre humör. Jag längtar verkligen tills i juni då vi får se dem igen, även fast det känns som om jag inte har lagt ner så mycket tid på McFly som jag brukar... oh well, mer om det senare. Ska ner och möta Julia vid musiksalen nu.

TJO BROR

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag äger visst.

det var mcfly's fel som höll mig uppe igår :| haha

oooh england, tatuering, england igen vi har massa att se fram emot :D

2009-01-24 @ 01:21:39
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/
Postat av: Bella

HAHA du äger lite kanske då... lite!



Hahaha jaa :D vi har fan det, bara den här vintern börjar ta sig mer mot sitt slut så det känns verkligare ... då blir jag glad!

2009-01-24 @ 13:38:28
URL: http://blablabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0