peppaar föör trääning

Ska snart iväg för att träna skivstång med ABE*! Det kommer bli awesome, ser fakiskt verkligen fram emot det. Det är så jävla skönt att jag faktiskt är pepp för att träna nu för tiden. Och visst känner jag mig lite lättare också :D  fyfan vad nice, i'm gonna keep on working.

Idag har jag jobbat på projektet med Julia&Tobbe, det var faktiskt kul. Woop! Även fast jag försov mig så jag kom en timma försent. Fyfan, hatar den där panikkänslan då man vaknar och ser klockan och bah: FAAAAN!
Aja, det gick bra iallafall! VI har första spelningen på måndag, så det ska bli kuuuul. Dessutom ska vi kanske göra fler spelningar, utanför projektet typ, och för det kmr vi få typ 1000 kr var. UNDERBART VA?! Fyfan vad nice det skulle vara. :) Pengggaar... * drool *

OCH! Så jävla irriterande... jag har en übrbra hårdag. JUST NU! Mitt hår är ganska långt, bra blond och vågigt.. asfint.. Hjälper ju inte mig nu då jag sitter och lökar framför datorn och snart ska iväg på skivstånspass. Fyfan säger jag bara. Är det bara jag som känner att ens hår bara är fint då det inte spelar någon roll eller då man ska typ gå och lägga sig!? För så är det för mig, hela tiden. Blä.

MEN NU... ska jag byta om och åka till Friskis! Grr!

Btw... jag är löjligt lycklig idag. <3

* ABE = Allra Bästa Emma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0