plugg,plugg,plugg... vem orkar?

Nu är det sista terminen på gymnasiet. Jag orkar verkligen inte plugga överhuvudtaget, och vill bara kasta allt som läxor och skolarbeten heter åt helvete. Jag är så JÄVLA TRÖÖÖÖTT, jag vill bara hänga med mina kompisar och träna,. Göra det jag tycker är kul. Vart exakt tycker skolan att den ska passa in? Nej fuck off. Jag borde egentligen göra samhälle, och 2 engelska C uppgifer.. men känner att jag bara inte orkar.  Jag ska snart äta, sen träna med Emma och efter det ska jag förhoppningsvis till Allo och få mina ögonbryn plockade. Orkar inte med de små hamstrarna över mina ögon. Ha.

Idag ... vad har jag gjort idag? Jo just ja, åkte till skolan. Där träffade jag en Tobbe i korridoren, som inte alls visste at jag och Julia var påväg till skolan för att plugga på projektet. Jag kan inte heller säga att det blev så mycket plugg eller träning av det, utan vi satt och pratade med mysigt folk i tvärrummet istället.
Sen gick jag och Julia runt på stan lite, inhandlade lite saker från Glitter... sen övningskörde jag. :)

Idag... har jag inte ätit så mycket, nej. En apelsin till frukost, 2 soyakorvar med lite sallad till lunch... sen inget mer really. Eller jo! Lite cashewnötter. Bra bra! Poäng till mig! Ska försöka hålla mig ifrån kolhydrater nu.. yeaah, och så ska jag och Emma införskaffa proteinpulver. Vi är LITE för coola för vårt eget bästa. Jag satsar fort.f på att våga ha klänning på Emma&Elins fest... haha, jag och Julia lovade varandra att vi skulle vara superfina då :) så alla ni LÄR ju gå, bara för att se mig i klänning.  Ha!

Och.. HA, vet ni vad jag och Julia antagligen ska roa oss med i helgen? Förutom våra småkillars matcher... V-KON! Yeaaah! Typ.. något litet lan här i västerås... fyfan vad cool jag är. Helt fantastiskt. Men faktiskt, det kommer bli kul. Massa folk man tycker om där liksom :)

Aja.. ska spendera lite tid på Facebook (fast jag borde plugga..:( )

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha ursäkta?

ska NI lana? roligaste jag hört idag.

2009-01-26 @ 23:20:05
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/
Postat av: Bella

hahahahaa! jaaa, vadå?! :D vi är coola :O

2009-01-27 @ 07:09:43
URL: http://blablabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0