trött, javisst.

Det här med att blogga är uppenbarligen inte min starka sida alltså. Känner mig allt för stressad för att hinna sätta mig ner och klottra ner något på bloggen... men nu sitter jag iallafall här och skriver lite!

Jag och Emsi har faktiskt tränat flitigt, även fast jag var dum i skalle och åt lite chips igår... Bajsbella. Jupp. Men NU! Är det skärpt diet som gäller... så lite kolhydrater som möjligt.. Jävla tur att jag älskar naturella nötter säger jag bara! Hahaha! Får äta mer såna, för dem är faktiskt nyttiga också. Oh yes. Hahaha men iallafall, jag och Emma ska bli ännu coolare... vi ska liksom börja käka proteinpulver. Bara tuffingar gör det.
Så ska vi se om det blir något resultat.. har väl typ gått ner 1 kilo nu. Är iallafall något, right? :)

Dessutom är jag så skoltrött så jag håller på att dö. Jag skolkade t.o.m. idag! Det kändes så värdelöst att gå till skolan för en svenska lektion... så jag var så kallblodig så jag sket i det. Vilken hemsk människa jag är. Men jag verkligen känner hur jag inte orkar ta itu med allt. Det suger så jävla hårt. MEN en förbättring.. är att jag inte bara vill dö då klockan ringer på morgonen. Jag har dragit upp mig tillräckligt mycket för att faktiskt orka ta itu med dagen iallafall. Credit. Mindre credit att jag inte tar itu med alla komplikationer eller annat. Jag jobbar på det... aight...

Och Ronja.. I totally failed. Men det känns inte bra, bara. Det känns som om jag inte är värd, du vet? Jag skiter nog i det, det är ingen idé. Really...Även fast jag leker med tanken, så är det en irriterane negativ röst som säger att jag inte är värd det. Och den har förmodligen rätt, vilket gör den mer irriterande. 

Kommentarer
Postat av: Matilda

vad betyder det sista?

finns här ifall du vill prata :)

jag menar, ronja är väl inte så mycket hjälp (; hahaha skoja.

2009-01-23 @ 00:00:25
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0