are we just getting more lost?

Jag måste ta tag i mitt liv nu vafan. Jag har verkligen börjat strula som fan med min diet och skit, jag åt t.o.m. gelehallon! GELEHALLON! Jag mår illa över mig själv. Hela helgen har jag bara druckigt alkohol, som är skitonyttigt, ätit snabbmat och ätit chips, choklad och sånt. Fyfan vad jag vill nita mig själv.

Men jag vet iallafall vad jag ska börja äta oftare då jag är sugen på något... grape! Visste ni att det bränner mer kalorier än det innehåller? helt sjukt bra det låter. Dessutom får jag faktiskt ge mig med att äta kolhydrater, sånt som finns i pasta, ris och potatis... men det är ju så gott... dammit säger jag bara.

Det känns som om någon som jag aldrig kommer lyckas med att bli smal. Så himla jobbigt, jag blir... arg! Så jobbigt då ens föräldrar inte precis är så hjälpande heller. Julia har fan rätt ... jag måste börja laga min mat själv. Det får helt enkelt bli så. Jag måste kunna gå runt på stranden i sommar utan att skämmas! Så är det bara.  Jag är fortfarande så deprimerad över att Friskis och Svettis på Rocklunda är fuktskadat, men det stod i tidningen idag att de skulle börja sätta igång lite träning där igen snart. WOHO! Hoppas de sätter igång kiboxen. Jag vill träna, men inte själv och så ... fan att min motivation suger apa. Fan.

Imorrn kommer äntligen min pappa hem förresten! Med mina hoods - som förhoppningsvis är snygga. Har ju också saknat pappa lite, såklart. Hoppas att han haft det trevligt där borta!

Nu ska jag byta kläderna på mig själv lite, så jag kan träna under Top Model ... och så ska jag plocka undan lite här hemma... kanske fixa tvätten om jag orkar.

monroe Pictures, Images and Photos


antar att jag inte behöver påpeka hur mycket jag älskar Marilyn igen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0