dö, evert taube...

Alltså, är det bara jag som är så trött på allt som har med skola att göra så jag kan spy?! Jag ORKAR helt enkelt inte lägga ner mer tid på den här skiten! Jag hatar engelska C, engelska B, svenska, samhäll och historia. Jävla cp läxor, och uppgifter och.. GAAAH jag blir helt tokig!!!

Jag sitter just nu och försöker skriva en jävla massa fakta om Evert Taube till vårat projekt. Det går verkligen inte, jag kan inte förmå mig till att koncentrera på gubbens liv! Åh, vad trött jag är på allt.

Kaos kaos kaos kaos kaos. Allt är kaos, vadfan. Hur ska man veta vad som är rätt, då allt pekar åt olika håll och riktningar? Skit det här är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0