don't let your babies grow up to be cowboys

Vad tänkte jag med då jag tyckte det skulle vara en bra idé att träna till Top model? Innan trodde jag det skulle vara smart eftersom jag skulle bli motiverad av alla smala snygga tjejer.....
Det slutade med att jag låg och halvsov i soffan till Top model och Sex and the city. Fatta fail. VAD SKA JAG TA MIG TILL!? MED.. MIG SJÄLV! Hahaha fyfan...

Är det kul att videoblogga? Jag tänkte pröva på det någongång, mne känns mongo att snacka med en.... kamera typ. Aja.

Dessutom ... tror jag att jag börjar bli sjuk. Har ont i halsen och känner mig allmänt hängig. NO säger jag bara. Jag vill inte bli sjuk! Har ju överlevt Albins jävla massanfall av sjukdom, och jag har inte blivit smittat av någonannan heller... jag tänker inte bli sjuk, punkt.

Kommentarer
Postat av: matilda

säg till när du sätter igång och tränar, vill hänka (y).

2009-03-16 @ 19:11:53
Postat av: matilda

säg till när du sätter igång och tränar på friskis, vill hänka (y).

2009-03-16 @ 19:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0