go fuck yourself

Okej, jag är jätte irritera nu. Känns som om hela dagen går emot mig! Det är skit jobbigt, och jag kommer snart börja hetsslå på någon. INGENTING FUNGERAR LIKSOM! ARG JAG BLIR!

KAN ALLA BARA SLUTA PISS ME OFF. Alla är idioter. I hate y'all. :) så. bra.

Nu ska jag gå och avreagera mig genom att städa. Sorgligt va? Ska träna hemma också, måste... avreagera mig ... på ett bra sätt. Och jag vill shoppa. JAG VILL! Men jag är pank, spott. :)  aaah my life suuuck just nu. i-landsproblem. typ. fuck.

OCH DRA ÅT HELVETE BLOGGEN OCH PHOTOBUCKET. Layouten får se ut såhär just nu. Cause I'm pissed off.

Kommentarer
Postat av: emma

Jag tänkte bara säga att headern är fett med snygg 8D..

2009-03-11 @ 17:57:57
URL: http://soundofnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0