Hollywood is a place where they'll pay you a thousand dollars for a kiss and fifty cents for your soul.

Jag dyrkar verkligen Marilyn Monroe. Den vackraste kvinnan som någonsin levt, och hon kommer alltid vara det. Jag beundrar hur hon kunde kämpa så länge som hon gjorde, hur hon kunde hålla allt inom sig så mycket utan att prata om det med någon överhuvudtaget. Folk kanske bara ser henne som den där blonda sex iconen från 50-talet, men jag ser henne som så mycket mer. För hon var så mycket mer än bara ett vackert ansikte och en kurvig kropp.

I am trying to prove to myself that I am a person. Then may be I'll convince myself that I'm an actress.

Någonstans under Marilyn, så fanns fortfarande Norma Jeane - den riktiga människan under Hollywoods perfekta skapelse. Jag kan inte ens tänka mig hur jobbigt det måste varit för Marilyn att vara något man inte är, men ändå lyckas hålla masken uppe med ett vackert leende...

Everyone's just laughing at me. I hate it. Big breasts, big ass, big deal, Can't I be anything else ? Gee, how long can you be sexy?


Om jag fick välja en kändis, vilken jag ville, att träffa... så skulle jag träffa Marilyn. Utan tvekan.


den andra sidan av glamorösa Marilyn Monroe.

Kommentarer
Postat av: matilda

jag skulle välja att träffa danny jones :) haha. eller jonas brothers eller torres! haha hur sad är inte jag.

2009-03-12 @ 13:46:30
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0