in my red high heels

Jag har ont i fötterna. Efter att ha sprungit (tack så himla mkt Boro och Albin) i jävla snölandskap för att hinna med bussen igår också, och dansade järnet i fredags och skit i ohälsosamma klackar... så vill mina fötter hämnas genom att idag knappt fungera. Fan vad kul. Not. Så det blir bara låga skor för mig idag, mina fötter längtar efter mina sköna etnies! I can feeeeel it.

Har iallafall haft en kul helg, även fast det har varit lite svajigt ibland. Men well, idioter kommer det alltid finnas. Höll på att få ett aggressivt utbrott igår på Dig, men sen... varför? Ärligt, fan varför? Du förtjänar det inte längre.

So watch me strike a match,
on all my wasted time.
As far as I'm concerned you're
JUST ANOTHER PICTURE TO BURN.

Jag känner mig som en idiot också, för att jag sumpat något som var bra. Tack vare en idiot, wtf liksom? Det är säkert försent att rätta till misstag nu också, så jag får skylla mig själv bara. Woho. Aja...

Idag ser jag fram emot att äta tårta och se på Beck hemma hos Emma med det snälla folket! Yes, ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: matilda

Misstag är aldrig försena att rätta till. <3

2009-03-01 @ 22:45:37
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0