i've been standing on the shoreline

Igår efter mitt hetsdampryck på hur fel mitt liv var, så gick jag ner för att lugna ner mig med en film. Jag hade varit sugen att se på Dirty Dancing hela dagen, så jag trodde vi skulle ha den.. men icke! Vi måste vara den enda familjen i hela världen som består av 3/4's kvinnor och INTE äger den filmen. Jag är så besviken på oss så jag måste gå och köpa den filmen nu. Iallafall så slutade det med att jag såg på en av mina favorit filmer - Legally Blonde.

Jag älskar verkligen den filmen, den är så jävla rätt! Man kan väl visst vara naiv, godhjärtad och älska rosa/fixa sig och skit ... och ändå vara smart. Det är inte alls något fel med det! Jag vart riktigt glad av att sitta där ensam i min källare mitt i natten, gråta av lycka över att hon manikyrtanten får tillbaka sin hund, tycka synd om Elle då löraren taffsar på henne och känna mig super segerfull då Elle gör så att Brooke bevisas oskyldig! Fy, jag känner mig så stolt över att vara blond då jag ser den här filmen alltså! GO ELLE! GO BLONDES!

Jag kommer iallafall inte i säng förrens runt halv 5, för jag fastnade i en Elle tidning (komiskt, va?) och sen kunde jag inte somna. Låg vaken till halv 6, innan jag tillslut kunde somna och sen skulle jag tvinga upp mig runt halv 10... aj aj. Duschade, fixade mig och sen drog jag iväg till hallen för att sitta i sekreteriatet då gamla laget spelade. Tyvärr förlorade dem, men det blev riktigt spännande ett tag!

Sen var det bara att blåsa iväg mot Eskilstuna med p97 för att spela två matcher. För första gången skulle jag köra, och det gick ju... bra. Jag missade givetvis avfarten mot Norrköping- vilket är den som leder till Eskilstuna. Jag och Julia hade en liten diskussion om det var där jag skulle svänga av, och vi kom överrens tillsammans om att det givetvis inte var där eftersom det stod Norrköping. Fail. Så jag gav killarna i bilen liten rundtur runt Hallsta. Alltid uppskattat! Fick massa retsamma kommentarer av föräldrarna angående det där sen men... det bjuder man väl på! Båda matcherna blev vinster iallafall, killarna är otroligt duktiga. SÅ stolt över att det är jag & Julia som lärt dem allt det där!

Iallafall överväger jag att vara väldigt tantig och skicka in en klagande artikel till debattsidorna i VLT angående att det inte står Eskilstuna på den där förbaskade avfartsskylten.... hmm bitterffittan bella fo sho.

Nu ska jag iallafall trycka i mig lite mat, sen ska jag åka iväg till William för filmkväll med honom, Tjockis och Boro. Woho, skriver senare! <3


legally blonde <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0