life keep throwing punches

Jag är nyss hemkommen ifrån Jonathan, efter att ha lidit mig igenom två skräckfilmer. Jag älskar att bli rädd, jag älskar skräckisar... men mest innan och en stund efter att de är klara. Jag fullkomligt HATAR dem medan de rullar, för jag blir verkligen rädd. Jag har väldigt stor fantasi, och tror helt enkelt för mycket på det filmer berättar så jag blir genast livrädd för speglar, hörn och skåp eller liknande. Jag är modig som få. Filmerna vi såg hette The Descnet, och Rec. Måste säga att Rec var den bästa utav de två eftersom The Descent mest gjorde mig irriterade. Det var liksom 6 stycken kvinnor som fick för sig att undersöka grottor, kan ju bara sluta på ett sett. Blä.

IMORGON däremot, är det pepp pepp. Då är det dags för äventyrsbad med Julia, Albin, Tobbe och William. Hurra vad kul! Faktiskt! Något som grämer mig ENORMT är att jag måste visa mig i bikini. Jag hatar det, jag kommer se ut som en flodko. De kommer ringa zoo, som kommer fånga in mig och så kommer jag bli klassade som den första människoliknande flodkon och så blir jag inflyttad i en liten bur där det kostar 10 kronor för att bli fotograferad med mig. Usch. Iallafall, det ska inte få hindra mig från att ha kul imorgon. Jag är en stor vatten-fantast, och jag älskar att bada - speciellt på äventyrsbad och stora vattenparken. GRR!

Något som gör allt extra roligt är att vi har massa matsäck med oss. Som är god. Det ger allt lite mer krydda, eller hur? Nej, nu är jag redan för sent ute. Jag ska upp halv 7 imorgon, och jag har inte duschat än. Bad Bella. Så nu ska jag väl hoppa in i duschen och raka mig och tvätta håret. WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0