mm - i can't help myself

Har varit och handlat lite med Julia idag ... mycket trevligt ! Kom dock fram till att jag AVSKYR jeans med hela mitt hjärta och ALDRIG mer ska bära det förbaskade plagget. Jag ser så överdrivet fet och disformed ut så det tamejfan löjligt. Men köpte mig ett par finfina skor iallafall, och så. Så jag är lite glad iallafall.

Men bara lite, för jag har en skitjobbig engelska uppgift som jag inte ens fattar men måste göra... den ska liksom in imorgon... suck, jag orkar inte mer. Fuck it.


Kommentarer
Postat av: emma

det kanske inte är min ensak men jag förstår inte varför du tycker du är tjock?

2009-03-12 @ 00:33:21
URL: http://soundofnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0