Natasha Richardson.
Det här är så sorgligt ... Natasha Richardson var emd om en allvarlig skidolycka i måndags, och skjutsades direkt till New Yorks sjukhus för bästa hjälp, men inget verkade ha fungerat. Hon är numera hjärndöd, och de säger att de kommer hålla henne vid liv med hjälp utav maskiner...

Natasha var en skådespelerska, som var med i 3 av mina favorit filmer. Wild child, Föräldrafällan och Maid in Manhattan. Hon var också gift med en av mina manliga skådespelarfavoriter, Liam Neeson, som b.la. är rösten till Aslan i Narnia filmerna och är med i Love actually.
 
Prince Caspian NY Premiere Pictures, Images and Photos


Jag har riktigt svårt att fatta att hon är borta, och ändå kände inte jag henne. Att hon dog genom ett så hemskt sätt, som ändå är lätt hänt, är ännu hemskare... Kan inte ens tänka mig hur Liam har det just nu ... att förlora den man älskar på det här sättet, är för grymt.

Natasha Richardson
1963 - 2009
Rest in peace.

 
Liam Neeson Natasha Richardson Tribeca Grand 2 Pictures, Images and Photos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0