never smile at a crocodile

Igår var iallafall 100-dagars festen! Det var jättekul, verkligen. Jag har tyvärr inte riktigt tid till att sitta och skriva ner allt kul som hände då nu, för jag måste börja fixa mig lite smått och sedan få mina föräldrar till att laga mat ... Jag ska ut med Tjockis och Christian på Silk ikväll för att se på Petter, om vi kommer in. Hoppas vi gör det. Inte för att jag kan någon Petter låt, men fortfarande! Fun.

Iallafall så hände det himla mycket igår, shit alltså .. haha Matilda din galning, säger jag bara. Det är fan farligt att släppa loss oss i England om vi lyckas få i oss alkohol ... all I'm saying. Men iallafall så berättar jag mer senare, för måste fixa mig lite respektabel iallafall - även fast jag helst skulle vilja gå dit i mjukisbyxor. Söt jag är va?

Iallafall... ska börja fixa mig nu så jag kan dra iväg till Tjockis sen! Peace!































jag&tjockis - nyktert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0